Slapen in een hostel

17 november 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Daar sta je dan voor een grote bruine deur midden in een drukke straat vol met tuterende auto's. Op de deur staat het adres maar niets van een hostel te zien..

Ah gelukkig, nadat wij hebben aangebeld wordt er open gedaan. We komen in een hal met een trap. Verder niets te zien.

"Oee dit wordt wel een spannende 1e hostel ervaring" zeg ik nog tegen Maxime. Bovenaan de trap wacht er een man op ons met grijs haar. Hij kijkt vriendelijk en hij begeleidt ons naar de receptie.

Maxime kan gelukkig nog best een woordje Spaans dus regelt alles terwijl ik op de bank bij de receptie neerplof. Alles ziet er best schoon uit besef ik mij, dus het begint goed.

Nadat we betaald hebben (108 euro p.p. voor 5 nachten) krijgen we een rondleiding in het Spaans. Er is een zithoek met tv, een keuken en er zijn meerdere badkamers. Ook tegenover onze kamer inclusief de wc.

Wij hebben een vier persoonskamer voor alleen vrouwen en er staan twee stapelbedden. Er is al een bed bezet maar ze is er niet. Nadat wij de buurt hebben verkend en net als de locals op een bankje in het park hebben gezeten komen we terug. Nog steeds niemand gezien.

Later die avond komt ze binnen en meer dan een "Hola" komt er ook niet uit.
Wij zijn kapot van de reis dus vallen om 20 uur al in slaap. Morgen weer een dag maar tot nu toe bevalt slapen in een hostel prima!

1. Mavis:
    En Marretje
    Lekker geslapen??
  2. Tia Joan:
    Hola Marita,
    Lieve zondaggroetjes uit zonnig Voorschoten en mooie ervaringen toegewenst in de komende week
  3. Je zuster:
    19 november 2017
    Kiet in een hostel, wie had dat gedacht..

Geniet lieve zus en max!!