We made it!!

15 november 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Hola lieve mensen,

Goed nieuws...

Na een paar emotionele dagen van afscheid nemen (wat ben ik een gelukkig mens met zoveel lieve mensen om mij heen), stressvolle dagen van het inpakken (toch niet helemaal goed gepland want tot 3 uur 's nachts bezig geweest) en drie vluchten van bijna 24 uur totaal waarbij wij bijna de laatste overstap hadden gemist (door de extreme wachttijden in New York) zijn wij eindelijk aangekomen in Buenos Aires!

Even een paar leuke weetjes:
- Ondanks dat mijn backpack toch iets zwaarder was dan gepland (14,5 kilo i.p.v. 12,5 kilo) ben ik niet omgevallen.
- Het is hier 4 uur vroeger
- We MOETEN vandaag van onszelf wakker blijven tot minimaal 22 uur lokale tijd zodat we meteen in het goede ritme zitten. (Dat is overigens best een opgave na een reis van 24 uur met 5 uur heel licht slapen).
- Maxime en ik hebben al super veel gelachen ondanks dat we best gaar zijn van de reis! De sfeer zit er dus al lekker in.
- Ik check zo meteen voor het eerst in mijn leven in een hostel in. Maar hierover volgt meer.

Zojuist officieel het land in gekomen langs de douane dus lieve mensen mijn avontuur is officieel begonnen en ik vind het zo spannend en leuk! Ik houd jullie op de hoogte!

Besos,
Marita

1. Ton Witte:
    15 november 2017
    Vast houden die sfeer, met veel lachen maak je veel contacten!
  2. Chantal:
    Goed om van je te horen Marietje! De kop is eraf! Have fun!! Xxx
  3. Granny en niffo:
    Hallo Mariet!

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen.

De reis was blijkbaar al een heel avontuur, en dan moet het echte avontuur nog beginnen!

We wachten in spanning op je nieuwe reisverhaal!

Heel veel liefs van je neef en (een opgeluchte) oma!
  4. Pappa:
    15 november 2017
    Zodra je terug bent, gaan we met je zussen en Mariska 1 naar Veenendaal....shoppen en dineren....
  5. Tia Joan:
    15 november 2017
    Lieve gudu, een hele geruststelling om te vernemen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Alle moois toegewenst en een hele dikke brasa uit Voorschoten.
  6. Natasja:
    18 november 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier!! 💋
  7. Mavis:
    19 november 2017
    Hija,
    Eindelijk via deze weg een reactie; via WhatssApp was ik al op de hoogte.
    Wat een reis maar 30 graden maakt zoveel goed!!
    Blijf lachen en vooral genieten.
    XXX
    Tu madre