We made it!!

15 november 2017 - Buenos Aires, Argentinië

Hola lieve mensen,

Goed nieuws...

Na een paar emotionele dagen van afscheid nemen (wat ben ik een gelukkig mens met zoveel lieve mensen om mij heen), stressvolle dagen van het inpakken (toch niet helemaal goed gepland want tot 3 uur 's nachts bezig geweest) en drie vluchten van bijna 24 uur totaal waarbij wij bijna de laatste overstap hadden gemist (door de extreme wachttijden in New York) zijn wij eindelijk aangekomen in Buenos Aires!

Even een paar leuke weetjes:
- Ondanks dat mijn backpack toch iets zwaarder was dan gepland (14,5 kilo i.p.v. 12,5 kilo) ben ik niet omgevallen.
- Het is hier 4 uur vroeger
- We MOETEN vandaag van onszelf wakker blijven tot minimaal 22 uur lokale tijd zodat we meteen in het goede ritme zitten. (Dat is overigens best een opgave na een reis van 24 uur met 5 uur heel licht slapen).
- Maxime en ik hebben al super veel gelachen ondanks dat we best gaar zijn van de reis! De sfeer zit er dus al lekker in.
- Ik check zo meteen voor het eerst in mijn leven in een hostel in. Maar hierover volgt meer.

Zojuist officieel het land in gekomen langs de douane dus lieve mensen mijn avontuur is officieel begonnen en ik vind het zo spannend en leuk! Ik houd jullie op de hoogte!