En de reis gaat naar?

9 november 2017 - Leidschendam, Nederland

Zuid-Amerika dus. Maar dat is vrij groot. Dus graag deel ik mijn globale planning met jullie.

14 november vertrekken wij om 14.15 vanaf Schiphol naar Londen, van Londen naar New York en vanaf New York naar Buenos Aires. Daar komen wij woensdagochtend lokale tijd aan.

We verblijven 5 dagen in Buenos Aires, daarna vliegen we naar Iguaçu. Hier bezoeken we de Watervallen van Iguaçu, het grootste complex van watervallen in Zuid-Amerika.

Vervolgens vliegen we vanaf Iguaçu naar Ushuaia. Ook hier verblijven we drie dagen en daarna reizen we zigzaggend tussen Chili en Argentinië naar het noorden. Onze verblijfplaatsen en route staan dan nog open. Maar 23 december op 24 december vier ik mijn 30ste verjaardag in Santiago😱 Ook met Kerst verblijven we hier.
Oud&Nieuw vieren we in Valparaiso een badplaatsje in Chili. Schijnt erg leuk te zijn om daar Oud&Nieuw te vieren, dus hebben we dit ook alvast vastgelegd.

2 januari 2018 reizen wij door naar Bolivia en Peru. Onze planning staat hier ook nog niet vast. Het enige wat ik weet is dat mijn vliegtuig naar Nederland (zonder Maxime want zij reist nog door naar Colombia en is in april pas terug) vertrekt op 1 februari om 7.40 in de ochtend vanaf Lima naar Miami. Na een overstap van 5,5 uur vlieg ik naar Londen. Hier heb ik weer een overstap van 2 uur en op vrijdag 2 februari om 13.20 uur ben ik alweer op Schiphol.

De tijd vliegt vast voorbij. Even knipperen en het is 5 februari en ben ik weer aan het werk. Maar als ik eraan denk wat ik daarvoor allemaal nog mee zal maken en dat ik dit ECHT ga doen word ik helemaal zenuwachtig! Soort van vlinders in mijn buik. Ik kan het bijna zelf niet geloven dat ik echt wegga. Ik vind het zo spannend, maar ook zo super cool!

Maar goed, eerst maar even alles inpakken en geloof mij dat is een uitdaging. Daar kan ik ook hele verhalen over schrijven..dus meer daarover volgt.

XxX,
Marita