My Rio de Janeiro fairy talešŸ–¤

19 december 2017 - Rio de Janeiro, Braziliƫ

Het was even stil maar jeetje wat heb ik weer veel geweldige dingen meegemaakt de afgelopen dagen. Ik ben zo overdonderd dat ik het zelf nog niet besef en alles nog aan het verwerken ben. Het was zo bijzonder allemaal, echt een sprookje. Hoe het sprookje eindigt is voor mij ook nog een verrassing maar ik neem jullie alvast mee in dit prachtige verhaal.

Er was eens een mooie jongeman uit Amsterdam, genaamd Nayton, die besloot mij te bezoeken in Rio de Janeiro. Heel toevallig was ik ook in Rio. Samen zagen wij de mooiste dingen. In chronologische volgorde: Rondslenteren in de hippie straatjes van Santa Teresa, chillen op Flamengo beach, het bewonderen van het Christos beeld, de zonsondergang op de Suikerbroodberg, zonnebaden op het strand van Copbacabena, vliegen in een helikopter boven Rio, heerlijk uiteten in de gezellige straatjes van Ipanema, relaxen in het luxe badplaatsje Buzios, genieten van de zonsondergang op Pedro do Arpoador, ronddwalen in de botanische tuinen, een bezoekje aan Parque Lage en de spaanse trappen, een spannende tour door de Favela Rocinha en een bezoek aan de jungle Vargem Grande.

We werden verliefd op de mooie plekken die we zagen, de lieve mensen die wij ontmoetten, het fantastische eten, de heerlijke sfeer en stiekem ook verliefd op elkaar.šŸ˜

Wat velen dus al zeiden wordt werkelijkheid. Ik kom terug met vlinders in mijn buik. Maar wel voor iemand die woont in Nederland. Dus geen aflevering van mij in het programma grenzeloos verliefd. (Al was zijn bezoek aan Rio ook al aardig grenzeloosā¤) Maar hopelijk wel: "En ze leefden nog lang en gelukkig in ons koude landje!"šŸ˜‰ (Vooral als ik alle posts van het weer in NL mag geloven de afgelopen week)

Net afscheid genomen van elkaar en van Rio. Naja, dat dacht ik tenminste. Mijn vlucht naar Santiago is geannuleerd in verband met stakingen in Argentiniƫ dus ik moet twee dagen wachten voor ik weg kan uit Rio.
Inmiddels aangekomen bij mijn hotel. Tja, daar zit je dan alleen in het super de luxe Windsor Oceanic hotel in Rio geheel betaald door Argentina Airlines inclusief al het eten in het restaurant, een dik zwembad, super deluxe kamer met mega groot bed op de 14e etage met een extreem mooi uitzicht over de zee. Dus ondanks dat ik net wel even een extreem baalmomentje had dat de samensmelting op zich laat wachten tussen Maxime en mij...ga ik twee dagen wel heerlijk genieten van de GRATIS (ja ik blijf een Nederlander he) luxe. Kan ik meteen even verwerken wat een geweldige tijden ik de afgelopen maand al heb meegemaakt!šŸ˜

Keep you posted!

Kusjes,
Verliefde Marita

1. Pappa:
    23 december 2017
    Mariska en ik hebben in de Scheepjeshof te Veenendaal ook romantische momenten gehad: Ik pakte haar hand ter hoogte van het Kruidvat en even later kusten wij elkaar ter hoogte van Halfords..... Het kan allemaal.....in Veenendaal!
  2. Samira:
    24 december 2017
    Wat een geweldige verhalen meis! Geniet er zoveel mogelijk van, want voor je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje. Maar zo te lezen staat je daar een warm welkom te wachten ā¤šŸ˜‰ Liefs Samira