All by myself.. to Rio de Janeiro!!!

2 december 2017 - El Calafate, Argentinië

Na mijn vorige blog werd al duidelijk dat hiken niet echt mijn ding is. En wat doe je dan als je de komende dagen alleen nog maar zou gaan hiken? Dan boek je een ticket voor 2,5 week naar Rio de Janeiro..ALLEEN🤤

Ja, ik sta er zelf ook nog van te kijken. Maar door mijn Lonley Planet besefte ik dat ik hier ook wel echt heel graag heen wil.

Maxime en ik nemen dus even afscheid en zien elkaar 19 december weer in Santiago. Zij reist verder met twee Nederlandse jongens die wij hier hebben ontmoet. Het is een stel uit Amsterdam en ze zijn echt hilarisch. Waarschijnlijk zie ik ze, samen met Maxime, ook weer in Santiago op 19 december. Zij gaan heel veel hikes doen en werken op een wijngaard in Chili. Beide dus niets voor mij.

Gisteren hebben wij de gletsjers gezien in El Calafate en dit was werkelijk waar 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien in mijn leven! Het was niet ver lopen dus als je ooit naar Chili gaat is dit zeker de moeite waard!
Daarna nog gezellig wijntjes gedronken en zojuist heb ik afscheid genomen van de drie musketiers. Zij hadden een vroege bus geboekt naar het volgende "hike" plaatsje.

Ik ben dus nu officieel alleen op reis😁😁
Voor de bezorgde mensen onder ons. Alles is goed geregeld. Ik word zo met een vooraf gereserveerde taxi naar het vliegveld van el Calafate gebracht. Na een overstap in Argentinië kom ik, in de avond, aan in Brazilië. Ik heb een hostel geboekt die een shuttle service heeft en als het goed is staat er bij de uitgang van de terminal iemand met een bordje met mijn naam erop! Ook altijd leuk om mee te maken.

Heb er zoveel zin in!!! Rio here I come😍

XxX
Marita

1. Vivian:
    2 december 2017
    Super tof dat je naar Rio gaat (in je eentje😲), Marita. Fijn om te lezen dat je geniet van de reis. Heel veel plezier in Riooooooo!😎
  2. Eric de superneef:
    2 december 2017
    Wat een wending! Doe je voorzichtig Mariet? Gebruik gezond verstand en geniet tegelijk. We horen hopelijk snel weer van je! Je neef
  3. Granny en niffo:
    Hey Kiet!

Het avontuur gaat weer verder!
    Inderdaad voorzichtig doen, maar vooral genieten als local (je hebt in ieder geval je uiterlijk mee 😆).

Nogmaals veel plezier en we wachten op je nieuwe reiservaringen (en uiteraard de samensmelting op de 19e).

Groetjes van ons!
    X
  4. Chantal:
    3 december 2017
    Super gaaf Marietje! Goed dat je gaat doen waar jij blij van wordt! Ga lekker genieten daar, dikke kus
  5. Pappa:
    5 december 2017
    Laat mij maar ouderwets zijn; ik vind het doodeng en eigenlijk onverantwoord.... Ik zeg maar gewoon waar het op staat. Een beetje realiteitszin is nooit weg. Dus geen supergaaf van mijn kant helaas.....
  6. Mandy:
    11 december 2017